Friday, 10 May 2024

Που είμαστε

Με ένα μόνο κλικ βρείτε την ακριβή τοποθεσία μας και επισκεφθείτε μας

Επικοινωνήστε μαζί μας

Μη διστάσετε να έρθετε σε επικοινωνία μαζί μας, κάνοντας κλικ εδώ

Δημοτικό

Σχολείο και Οικογένεια

Επικοινωνία

Χάρτης Πρόσβασης

Φώτο & Βίντεο


Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Print E-mail

Το δημοτικό σχολείο αποτελεί την πυξίδα για την χάραξη της εκπαιδευτικής πορείας κάθε μαθητή. Κάθε παιδί έχει τη δική του προσωπικότητα, το δικό του χαρακτήρα και η εξατομίκευση της διδασκαλίας είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την επίτευξη των διδακτικών στόχων. Ο αριθμός μαθητών κάθε τάξης δεν υπερβαίνει σε καμιά περίπτωση τους 25, γεγονός που έχει πολύ θετικά αποτελέσματα στην εκπαίδευση των παιδιών.

Σαν εκπαιδευτήριο διατηρούμε όλα τα στοιχεία του παρελθόντος που συντελούν στη σωστή εκπαίδευση των παιδιών, εμπλουτισμένα με την 50χρονη πείρα και ενσωματώνοντας αρκετά νέα προγράμματα που θεωρούμε ότι ανταποκρίνονται στις ανάγκες των καιρών. Συγχρόνως με τη λειτουργία του ολοήμερου σχολείου εξυπηρετούνται παιδαγωγικοί σκοποί, όπως η παιδαγωγική αξιοποίηση του απογευματινού χρόνου παραμονής στο σχολείο (υπό την πλήρη ευθύνη και εποπτεία του εκπαιδευτικού της κάθε τάξης), η παροχή υποστηρικτικής βοήθειας σε όσους μαθητές αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες και η καθοδηγητική μελέτη και προετοιμασία των μαθητών για τα μαθήματα της επόμενης μέρας, εφαρμογή που αποτρέπει τη συσσώρευση μαθησιακών κενών.

Το διδακτικό μας υλικό περιλαμβάνει εκτός των άλλων βιβλίων του δημοσίου, ποικίλες διδακτικές μεθόδους και φυλλάδια που προετοιμάζονται και δίνονται καθημερινά από τους εκπαιδευτικούς στα παιδιά για την καλύτερη εμπέδωση της ύλης. Στόχος είναι όταν διαβεί το παιδί την πόρτα του σχολείου για να γυρίσει στο σπίτι, να φεύγει χωρίς απορίες για ότι έμαθε σήμερα.

Ειδικότερα το εκπαιδευτικό μας έργο περιλαμβάνει:

• υποδειγματική διδασκαλία όλων των μαθημάτων που αναφέρονται στο Αναλυτικό Πρόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας
• Έμφαση στην καλλιέργεια και ανάπτυξη τόσο του προφορικού όσο και του γραπτού λόγου,  καθώς η εποχή της εικόνας και του βομβαρδισμού πληροφοριών που ζούμε έχει βραχυκυκλώσει σε μεγάλο βαθμό τη γλωσσική έκφραση των παιδιών.
• ένταξη του λογοτεχνικού βιβλίου στην καθημερινή σχολική δραστηριότητα των παιδιών
• ενισχυτική διδασκαλία και δημιουργική απασχόληση
• απογευματινή μελέτη στο σχολείο, αμέσως μετά το πέρας της καθημερινής διδασκαλίας, υπό την εποπτεία του δασκάλου κάθε τάξης.
• παροχή – καθημερινά – πρόσθετου φωτοτυπικού υλικού με στόχο την καλύτερη εμπέδωση της καθημερινής διδαχθείσας ύλης.
• παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού για τη συμπλήρωση της διδακτέας ύλης, όπου αυτό κρίνεται αναγκαίο.
• καθημερινή εξέταση των μαθητών και σχολαστικός έλεγχος των εργασιών τους.
• διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας από την α’ δημοτικού
• διδασκαλία δεύτερης ξένης γλώσσας στις μεγαλύτερες τάξεις
• πλήρη προγράμματα πληροφορικής (Η/Υ) και μεθοδική εξοικείωση με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές από αρμόδιο καθηγητή με  εμπειρία και άριστη γνώση του αντικειμένου.
• ποικίλα προγράμματα πνευματικών και καλλιτεχνικών εκδηλώσεων.
• εκπαιδευτικές επισκέψεις σε αρχαιολογικούς χώρους, μουσεία, πνευματικά ιδρύματα, επιστημονικούς χώρους, με το μικρότερο δυνατό κόστος.
• έκδοση σχολικού περιοδικού από τους μαθητές.
• ποικιλία εκδηλώσεων, επετειακών και θεατρικών.
• μουσική και μουσικοκινητική αγωγή, παραδοσιακοί και άλλοι χοροί.
• θεατρική αγωγή – ελεύθερη έκφραση – παντομίμα – χοροθέατρο.
• τακτική αξιολόγηση του διδακτικού έργου των εκπαιδευτικών από την Διεύθυνση του Σχολείου.
• χρήση οπτικοακουστικών μέσων (φωτογραφικό υλικό, εκπαιδευτικές ταινίες, προβολή διαφανειών, χρήση προτζέκτορα), που κάνουν πιο ελκυστική τη διαδικασία μάθησης για τα παιδιά.
• ιδιαίτερη έμφαση στην ανάπτυξη του γραπτού λόγου, ώστε οι μαθητές να μάθουν να εκφράζονται με σαφήνεια.
• διαρκής ενθάρρυνση στα παιδιά για την εντρύφηση σε εναλλακτικές – πέραν των κλασικών – πηγές γνώσης (εγκυκλοπαίδειες, έντυπα, Ίντερνετ).
• παρουσία στο σχολείο ψυχολόγου, που κάνει συναισθηματική αγωγή στα παιδιά, διοργανώνει ημερίδες γονέων και παρευρίσκεται στις συγκεντρώσεις γονέων για συμβουλευτική υποστήριξη.

Last Updated on Wednesday, 24 April 2013 09:35