Monday, 20 May 2024

Που είμαστε

Με ένα μόνο κλικ βρείτε την ακριβή τοποθεσία μας και επισκεφθείτε μας

Επικοινωνήστε μαζί μας

Μη διστάσετε να έρθετε σε επικοινωνία μαζί μας, κάνοντας κλικ εδώ

Δημοτικό

Σχολείο και Οικογένεια

Επικοινωνία

Χάρτης Πρόσβασης

Φώτο & Βίντεο


ΔΡΑΣΕΙΣ Print E-mail

Στο πλαίσιο του συνεχούς ενδιαφέροντος μας για την εισαγωγή καινοτόμων προγραμμάτων στο χώρο του Νηπιαγωγείου που θα προσφέρουν ποικίλα ερεθίσματα στους μικρούς μας μαθητές, καταφέραμε συνεργασία με το Εργαστηρίου Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία και τα ΜΜΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών και με νηπιαγωγεία της ευρύτερης περιοχής.

Πιο συγκεκριμένα:

Το Νηπιαγωγείο των Εκπαιδευτηρίων Π. Γιαννημάρα κατά το σχολικό έτος 2012- 2013 συμμετέχει σε δύο καινοτόμες εκπαιδευτικές δράσεις στους τομείς της Περιβαλλοντικής Αγωγής και της Αγωγής Υγείας με τίτλους : «Από πού είσαι ποταμάκι; Από εκείνο το βουνό;» , «Θησαυροσυναισθήματα» σε συνεργασία με το 20ο και 6ο Νηπιαγωγείο Αχαρνών.

Ακόμη, κατά το σχολικό έτος 2010-2011 πραγματοποιήθηκε έρευνα σχετικά με την επιρροή που μπορούν να ασκήσουν τα ΜΜΕ και οι Νέες Τεχνολογίες στα ιχνογραφήματα παιδιών προσχολικής ηλικίας με τίτλο «Ο ρόλος των ΜΜΕ και των Νέων Τεχνολογιών στις παραγωγές παιδιών προσχολικής ηλικίας» υπό την αιγίδα του Πανεπιστημίου Αθηνών. Τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής παρουσιάστηκαν σε ανοιχτή ημερίδα προς το κοινό, που διοργανώθηκε από το Εκπαιδευτήριο, ενώ έγινε εκτενής αναφορά από τη ψυχολόγο του σχολείου για τη σύνδεση ανάμεσα στην παιδική επιθετικότητα και το ηλεκτρονικό παιχνίδι.

Κλείνοντας, στο πλαίσιο εμπλοκής των μαθητών του Νηπιαγωγείου μας σε διαδικασίες ψηφιακής αφήγησης (digital storytelling)δημιουργήθηκε μια ψηφιακή εφαρμογή (http://www2.media.uoa.gr/medialab/milia/index.php?option=com_content&view=article&id=23&appletreeID=9) από τους μαθητές και την εκπαιδευτικό της τάξης, όπως φαίνεται στον παραπάνω υπερσύνδεσμο. Πιο συγκεκριμένα, η δράση αυτή είχε ως σκοπό τη βελτίωση των δεξιοτήτων στην προφορική επικοινωνία, στην προφορική έκφραση και των γνωστικών ικανοτήτων στο μάθημα της Λογοτεχνίας.